Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Sunday, January 27, 2013

KPM AYER MOLEK, MELAKA (KPM AYMO)

Assalamualaikum
Alhamdulillah.
So far, aku selesa berada di Kolej Profesional Mara, Ayer Molek.
First of all, kat sini sama shje dgn MRSM dan aku rasa kalau dunia ni tiada peraturan tak jadi manusia kot kita semua ni? 
Environment kat sini actually ia berada dalam hutan. Ada masa nanti aku amek gambar and post kat sini yer.
Class pun sebulan dah start and aku dpt lecturer yg sangat baik dan sportting. Hehe. Ada juga class lain yg cemburui dgn aku. Oh yerr, aku amek Diploma In Accountancy (DIA). Kat sini hnya ada 2 course dan 1 lagi Pra Dip. Accountancy dan Business Study. Dan kat sini juga aku rapat dgn seorang lelaki yg bernama Muhammad Hafizi Akma. Nak usha dia pun aku boleh arrange kan untuk korang. Hehe.  
So kepada sesiapa yg terasa nk bljr dgn pelbagai kemudahan, elaun percuma sila la mohon KPM yerr. 
Dun worry, lain tmpt KPM tak sama rules dia. 
THE END!

No comments: