Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Wednesday, May 4, 2011

Percutian di Sagil.

 Assalamualaikum

Percutian tanpa di duga. Bangun pun umi yang kejutkan. Ketuk pintu sampai nak gegar satu rumah ni. Paham-paham sudahla hari minggu. Buat taik mata banyak-banyakla. Buka pintu terpinga-pinga sambil menguap dan membelai rambutku.


Shra :  Umi nak apa umi?
Umi  :  Jom siap cepat kita pergi mandi-manda kat Sagil dengan tiga abdul tu.
Shra :  Haa? Jomla pergi Water World, umi?
Umi  :  Tak pergi sanalah. Kita berkhelah kat Sagil je.
Shra :  Hmmm. Yela [masih mengharapkan sampai membawa bersama baju renangnya]


Sampai kat sana, cepat-cepat keluarkan balik baju renang tu semula. Hehe. Jadi bahan gelak tau.
Sebelum
Ini ialah peta di kawasan tempat aku pergi. Fun gile weyhh!!


Anisah Syahirah, Muhammad Helmi, Muhammad Yahya, Muhammad Yunus Dan Abu.






Selepas


Bersama ayah yang tersayang :)


Singgah makan malam sebentar =)


Sampai di rumah dalam pukul lapan lebih. Cepat-cepat solat dan bersiap terus meneruskan perjalanan ke Mahkota Parade, Melaka. Pergi Karokk bukk! Haha.
3 jam duduk dalam peti tu bernyanyi sampai hilang suara.

12.30, karok tamat. 
Singgah pergi makan kat Subaidah Hang Tuah Mall, Melaka.
Pukul satu lebih baru tiba di rumah.
Cepat-cepat tukar pakaian, cuci muka, gosok gigi dan solat Isyak terus boooommmmmmmMMMM.

Penat yang tak terhingga! Hahaha

2 comments:

Shamsuddin Amin said...

bestnye mandi manda ngan fmly...^^
tetibe
rindu parents kat sabah...^^

Anisah Syahirah Ramlan said...

org sabah ye?
tak apa. sesekali blk melawatla ibu bapa kt sna.
insyahAllah org sna pun rindu akn anda juga.