Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Friday, March 25, 2011

tidak relaku untuk bersamamu lagi.

Agak gerun juga bila mendengar serta melihat kejadian yang sering di uar-uarkan tentang isu kemelut ini. Sering di khabarkan lelaki berbini lebih daripada 1. Lelaki mempunyai isteri simpanan. Lelaki menceraikan isteri kerana isteri tua sudah tidak laku lagi serta pelbagai alasan lagi yang diwartakan.

Apakah anda sanggup merelakan diri anda sebagai hidup bermadu? atau berkongsi suami?

Tentu TIDAKkan? Hahaha. Begitu juga dengan Shra. Hidup berpoligami ni susah nak di bayangkan betapa sakitnya hati seorang wanita itu apabila cinta selama ini yang di kongsi bersama si suami, tup tup... Ada hajat ingin pasang yang lain.

Mintak dijauhkan dari para-para isteri di luar sana. Apa yang Shra nak katakan pada sini, sudah letih dengar kawan-kawan umi banyak ada kes macam ni. Hidup sahaja mewah tapi hati tak tenteram? Apakah anda mahukan dalam hidup anda? KEKAYAAN? atau KEBAHAGIAAN? Susah mahu mencari lelaki yang boleh menjamin masa depan kita. Shra pun x pasti apakah Dia mampu membahagiakan Shra atau hanya pada kata sahaja. Ayat lelaki? Umi selalu berleter cerita tentang jodoh sampaikan ada kalanya macam da benci lelaki, benci kahwin. So,kepada para wanita di luar sana, berhati-hati semasa memilih pasangan hidup anda. Nescaya hidup kamu pasti akan bahagiaan hingga akhir hayatmu. Aminn.

2 comments:

Aiman Ariffin said...

well said. I agree with you. :) keep it up k

Anisah Syahirah Ramlan said...

thanks aiman.
sorry kalo ada terasa skit soal lelaki.
:D