Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Saturday, May 18, 2013

Sebelum dan Selepas dengan Herbalife

أسلموالكم 


Orang ckp saya makan produk herbalife tak kurus pun?

Fyi, Herbalife ni sebenarnya ialah nutrisi yg sihat.
Herbalife bukan beri kesan yg cepat untuk kurus tp effectnya naik dengan cepat. TAK! Herbalife akan mula bertindak menyembuh dalaman kita dahulu. Seperti penyakit kecing manis, darah tinggi dan sebagainya. Core utama herbalife adalah Shake F1, Protein F3, Tea mix dan Herbal Aloe. Keempat ni semua ada bnyk manfaat. Boleh kurus, maintain, sizing, dan merawat dalaman kita. Minum sekali teguk keesokkan harinya anda dpt lihat kesan penyerapan dia sbb herbalife bertindak 9 saat - 1 minit. Macam saya dulu pertama kali saya minum. Di bahu saya ada kesan luka. Tp setelah sy minum dlm sehari dua kesannya beransur pulih dan saya kembali cergas mcm baru lepas di cas. Masa first time saya pergi event HOM kt Hotel Holiday Inn Melaka, kawan saya bagi sy minum air tea mix dia dan sy bnyk keluarkn angin dlm bdn sy dgn tak smpai sejam pun. Sejurus dgn itu, sy mula yakin dgn herbalife hingga sekarang. Alhamdulillah kulit sy semakin cantik. Penyakit allergy seafood sy kembali pulih dan sy dh blh mkn seafood tanpa ragu lagi. TQ Allah, TQ Herbalife. Aminn...


Lose Weight? Gain Weight? Improve Healthy? ASK ME HOW! 0176729266

No comments: