Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Saturday, May 18, 2013

Kegunaan air dan Herbalife


أسلموالكم 


Tips hari ni saya nak kongsikan sedikit tentang kegunaan air :

Tahukah anda tentang 'gemuk air'? Gemuk air berlaku disebabkan kurang minum air, bukan disebabkan banyak minum air. Badan memerlukan lebih kurang 1.5liter air utk berfungsi (pernafasan, perkumuhan). Jika anda kurang minum air masak, badan akan menyimpan air untuk fungsi badan dan ia tak akan digunakan untuk membakar lemak. Kesannya anda akan jadi 'unta' kerana badan anda simpan air berbanding guna air untuk proses metabolisma badan.


Hari ni saya menjalankan ujian tentang berat badan, kuantiti berat lemak dalam badan, otot dan sebagainya.

Ni hasilnya : 

 Selepas event HOM, speaker Dr Khatijah *check berat badan dekat parking pun boleh tadi
8-9 liter per day ???

Jangan gelakkan yer. Nantikan perkembangan saya pada awal bulan 6 nanti. Adakah improve atau sebaliknya? Impian saya dalam Herbalife adalah untuk mengurangkan berat badan serta membaiki sistem dalaman saya dan misi saya adalah membantu orang ramai dalam merawat, mengurangkan berat badan, maintain atau sizing.


Saya bersama Dr Khatijah di HOM dekat hotel Holiday Inn, Melaka  17/05/2013 


Lose Weight? Gain Weight? Improve Healthy? ASK ME HOW! 0176729266

No comments: