Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Thursday, March 7, 2013

Kesedihan, Keperitan Ku Telan Jua

أسلموالكم 

Saban seharian ku menunggunya.
Lalu aku kurangkan rasa ego ku.

Pukul 8.14 malam, aku menghantar mesej kepadanya.
Me : Salam. Abg :)
Him : Wasalam
Me : Abg buat apa tu? :)
Him : Bru lps bgn tido
Me : Jom whatsapp?
Him : Tgk la nnti
Me : Xpela kalau mcm tu. Sorry ganggu awak.
Him : K

Dan aku memendam rasa sedih di hati.
Lalu, air mata mula bergenang membasahi pipi ku.


Aku dah biasa begini.
Kesedihan adalah sahabat ku.
Tiada apa yang bisa membuat ku bahagia hanya kesedihan yang ku rasa.

Untuk awak, saya sayangkan awak seperti mananya awak.
Saya terima awak seadanya dalam hidup saya dan saya izinkan awak buka hati saya yang dah lama saya kunci.
Dan kalau ini yang awak minta.
Saya tiada nak kata apa-apa lagi.
Sebab saya tak layak untuk awak.
Mungkin ada yang lebih baik dan lebih memahami awak.
Saya cuba mungkin saya gagal.
Dan terusan saya gagal.
Saya dah buat perkara yang awak tak suka.
Saya dah tiada kata apa.
Hanya menunggu mesej dari awak dan saya akan mendiamkan selama mana masa yang awak mahukan.
Andai tiada jawapan, mungkin tiada jodoh antara kita lagi.

THE END!

2 comments:

Dora Zain said...

adik, jgn mudah mengalah, laki ego, adik kena turunkan ego, jgn tllu mudah mnyerah. kalau nak selamatkan hbgn ni adik kena bertindak. apa yg buat dia lemah bila berkaitan dengan adik, jangan nak give up cni, kalau adik sntiasa give up bila gaduh, selama tu lah adik akan sedih, dgar ckp akak, call dia, ckp dri hati. terangkan kat dia bebaik, gunakan kelembutan adik as wanita. jangan nak nangs lagi.

Anisah Syahirah Ramlan said...

Hehe.
tahnks akak ats nsht tu.
kita org dh berbaik dh.
alhamdulillah.
ego dia tggi walaupun dia merindui.
:D