Independent Distributor of Herbalife
Call : 0176729266
Email : anisah_syahirah@rocketmail.com

coretan ku

Monday, February 4, 2013

Repay Back!

أسلموالكم 

Guys! Guys! Guys!
U all nk tahu tak what I've done to my roomates today?
Hmm mesti uolls ingt i cruel as something like that kan?
Eh I tak mcm tu tau, just nk bagi dia org rasa apa i rasa sebelum ni.
Well, I pendekkan citer.
Masa orientasi, we all slalu akan berlima but after that kan guys!
Mereka berempat tak termasuk I. Hahaha. Kekeke. Hihihi *gelak kejam
Bukan salah i, well. I ni jenis tak suka remeh-temeh mcm bdak2 ni.
So they all suka act like small kids yg tak matang. Matang?
Urrr. So today, I buat nota Akaun into my note book sambil dgr lagu.
U know, one of my roomates came back from clinic and started to prayed Zohor.
I langsung tak perlahankan volume lagu kt laptop i and then u know what?
Hahaha. Bukan I tak respect! As u know, before this i solat, i mengngaji pun they all blh gelak-gelak and pasang lagu? How cruel them! 
So, now i repay what they done to me!
I SUKA! I PUAS!

So, conclusion here is, hormat org lain kalau nak org hormat uolls. 
Uolls jgn tiru i tau! Tak baik. This is the way how i nak release geram i.

THE END!


No comments: